ftmdyn22 Kızlar 33+3 günlük hamileyim sabahtan beri bebek kendini çok topluyor ve karnım aşırı sert sizce doğum belirtisimi?
Nilayse ftmdyn22 ben 31 haftalığım. Son günlerde bende de aynı şekilde bebek toplanıyor ve karnım aşırı sertleşiyor. Rahatsız edici boyutta olmaya başladı. Canımı acıtıyor bazen. Umarım kötü bişey değildir
Ozlem_00 Kasılma o sık sık oluyorsa dikkat et doktora basvur canım nolur nolmaz bende 36 haftalığım gün içerisinde 3 kez filan olur ama 20 sn filan sürer geçer hemen