Y06U_E Merhaba arkadaşlar Ankara şehir hastanesinde özel oda tutan oldumu ? Nasıl oluyor fiyatları nedir ? İstediğimiz kişiler girebiliyor mu ?
Hunal Y06U_E canım odalar zaten tek kişilik özel oda yok o yüzden istediğin doktor da gitmiyor o an hangi ekip varsa o doğuma giriyor 4-5 kişi oluyor hemşire ebe doktor falan
Hunal Y06U_E ben 2 yıl önce doğum yaptım oandemi vardı o yüzden sadece babasının girmesine izin veriyorlardı zaten 1 gece kalıyorsun kaldığın gün babası geliyor sonra ertesi gün çıkış yapılıyor hastaneden