Drsnbyfatma Kızlar en ufak bişey beni belinletiyo önceden olmazdı 12+1 im Bebeğe bir sıkıntısı olur mu en ufak bişey fırlasın düşsün irkiliyorum
Smrk Drsnbyfatma normal bi durum bende çoğu kez yaşadım hatta eşim ayağını otururken oynatsa bile sıçrayıp korkuyodum 😂 bebeğe bişey olmaz merak etme😊
Deletedmom434 Drsnbyfatma normal bir durum psikolojik desteklik bir durum olduğunu nereden çıkarttınız ? Demekki gün içerisinde boş bulunuyorsunuz aklınız alınıyor☺️
Albatros3501 Drsnbyfatma bende çok yaşadım. Ve refleksi çok kuvvetli olan bi insandım. Eşim sinirleniyordu artık ottan püsürden korkuyom diye😂😂😂😂 çünkü evin içinde onu görsem korkuyordum😂
Smrk Drsnbyfatma boşuna gitme bence normal bi durum çünkü son aylarda geçti benim bi dönem oluyo ama.
Drsnbyfatma Deletedmom434 canım ilk bebeğimi kaybettim hep öyle olacakmış gibi geliyor 6 ay nasıl geçer 🙄
Drsnbyfatma Albatros3501 hormonlardan mı acaba canım sabah kahvaltı yaptık tepsi düşcek gibi oldu fırladım korkudan sonra kedi sıçradı yine aynı normalde biraz daha temkinliyimdir ama elimde değil sanki
Albatros3501 Drsnbyfatma evet elinde olmuyo normal canm. Beni korkutmaya çalışsalar bile korkmazdım düşün ben bile korkuyorum 😂