Evet kızlar 32 de alacaksınız raporu yoksa sonradan alınırsa o aldığınız haftada başlar ve geçen hafta boşuna çalışmış olursunuz ben 34 aldım bana dediler raporu onun için 32 gösterdiler 2 haftan yoksa boşuna gidecek dediler hamilelik haftam 34 dü o hafta 32 olarak gösterdiler yoksa yanar 2 haftan dendi