Merhabalar bende polikistik vardı benim doktorum ilk olarak klomen başladı ama bende klomen işe yaramadı ilaç yetersiz gelmiş dedi ve diğer ay femara verdi o dönemde eşimin tayini çıktı ve şehir değiştirdik buradaki doktora da danışarak kullanmaya başladım burada ki doktor inofolic combiyi de verdi ben onu o ay almadım ve sadece femara kullandım 19 mm yumurtam oldu catlattik ama gebelik olmadı diğer ay tekrar femara basladik ve bu kez inofolic combiyle birlikte kullandım o ay yumurta daha da büyümüştü 23 mm idi ve o ay hamile kaldım 😊 inofolic combi bende işe yaradi ikisi birlikte daha da etkili oldu