Hll24 Selam kıZlar progestron fitili kullanıyorum transfer için , akıntımla çoğu geri geliyor acaba iyi yapamıyormuyum olumsuz etkiler mi tutunmayı ?
merve211 Hll24 katıktan sonra bir yarım saat uzan canm sonra aksada fazlasını atıyor ben 4 ay bu şekilde kullandım sıkıntıda yaşamadım
Berenibeklerken Hll24 canım ben fitili yaptıktan sonra en az yarım saat kalkmıyodum. Yine geri geliyo kalkınca ama daha az geliyordu sen nasıl yapıyosun
Edaap Hll24 bence normal canım gelmesi geri.Bende şuan kullanıyorum bi süre sonra birazı geri akıyor.
Ozge-Ka Hll24 hepsi geri gelmiş gibi geliyor insana ama aslında bir kısmı kısa sürede emiliyor. O yüzden sıkıntı değil fazlası zaten dışarı akıcak onu engelleyemezsin 😊 ben akşam yatarken atıyordum sabah yine tuvalete çıktığımda bir kısmı akıyordu.
merve211 Hll24 ben 11. Haftada bıraktım şuan 22 haftaligim illa ki akıyor canm fazlası çıkıyor ama uzan ki emilimi iyi olsun
Berenibeklerken Hll24 bende tüp bebekle hamile kaldım 😊 çookk su iç, sebze, meyve, protein ağırlıklı beslen. Avokado, somon çok faydalı. Bide eğilip kalkma stres yapma canım inşallah hayırlı haberlerini de alırız 😊