berosunannesii ilk bebeğim içerde kakasını yaptığı için doğduğu gibi bebek hemşiresi ilgilendi biraz çıplak kaldı o yüzden çok üşümüştü çorapla eldivenle ilgilenmeden hızlıca bez, iç zıbın, alt üst takım, şapka giydirip sarmışlardı. Odaya geçince eldivenini çorabını giydirdik. İkinciye hamileyim. Yine bez, zıbın, takım, şapka, battaniye koyarım. Çorap, eldiven vs odada giydiririm diye düşünüyorum.