Ygmrry Kızlar 19+2 deyim. 2 gündür bebek çok hareketli özellikle kasıkta daha çok hissediyorum.Kasıkta olması normal mi? Sizde de öyle oldu mu
Seherselim Ygmrry ilk hareketleri kasıkta hissettim sora göbek etrafında sora yukarı doğru çırkı 30 haftalık hamileyim şuan kaburgamda hissediyorum resmen 😂
Ygmrry Seherselim bende bir süredir göbek hizamda hissediyordum fakat 2 gündür kasıkta hissedince tedirgin oldum🙈
Seherselim Ygmrry korkma korkma büyüdükçe her yerde :) aynı anda hem kasık hem kaburganda hissedeceksin 🙃 kafa göz tekme tokat :)
Ygmrry Yagmurrr98 bende o yüzden tedirgin oldum işte.Kasık ve göbeğimin tam arasında hareket ediyor elle dışardan bile hissedebiliyoruz