Kızlar merhaba. Şeker yüklemesi zamanım geldi de sabah aç karna mı gitmek gerekiyor onun için? Yaklaşık ne kadar sürüyor işlemler? İlk hamileliğim hiç bi bilgim yok bilenler ya da yaptıranlar süreci anlatabilir mi? Devlet hastanesinde 16:30 da randevum var cuma günü. Gittiğimde yaptırabilir miyim sizce? Ona göre randevu saatimi değiştireyim