Amin canim inşallah. Bende de yapisiklik var dedi ben ilk gebeligimde 9 haftalikti kalbi durdu kürtaj oldum parça bırakmış doktor tekrar olmak zorunda kaldım simdide doktor yapisiklik var diyor kurtajini iyi yapamamışlar diyor umarım bende güzel sonuçlar alirim canim 🥰🎀