Kelebek90 Kızlar, Perşembe günü ilk defa kanama ile acile gittim,çok korkmuştum kanama fazlaydı. 2 gece yatış yaptım, progestan ilaç kullanmaya başladım.şuan evdeyim. Dün akşam ve sabah hissettiğim hafif sağ kasık ağrım var normal mi? Sabah akşam 200 mg progestan alıyorum. Genelde yatıyorum. 14+3 hamileyim. Fikri olan var mı yada yaşayan?
ardengunes Kelebek90 çok iyi dinlen canım bakanın varsa vc den vcye kalk derim ben 45 gün yattım iç kanama vardı bende çok şükür dinlenince geçti bu tür kanamalarin tek derdi dinlenmek birde iyi düşün iyi olsun 😊acil şifalar diliyorum
Yaprakvemucizesi Canimm pazartesi gecesi benimde kanamam oldu progeston fitil arti iğnesini kullanmaya başladimm wc dışında ayağa kalkmam yasak sürekli yatiyorum lütfen wc dişında ayağa kalkma benimde ağrilarim var kasıklarimda doktoruma sordum normal dedi iyi düşün olurmu birbirimizin duacısı olalim canim🙏🙏🙏Rabbim evlatlarimizi bize bağışlasın inşallah🙏🙏🙏
Kelebek90 Yaprakvemucizesi amin🤲 inşallah.. Kanaman devam ediyo mu? Benm hastanede normale döndü ama tekrarlama riski nedir bilmiyorum😔
Yaprakvemucizesi İğneyle durdurlar canim rabbime bin şükür devam etmiyor ama bu olmiycak anlama gelmiyor sali günü kontrolüm var rabbime al açıp dua etmekden başka çarem yokk🙏senin devam ediyormu kanaman canim?
Yaprakvemucizesi Bende tekrarlama riskinden korkuyorum ama korkmak çözüm değil dua tek çaremiz🙏 canim neden olmuş kanaman doktor sebebini ne olarak gördü canım?
Kelebek90 Yaprakvemucizesi sebep söylenmedi, gebelikte beklenmedik durum değil sanırım, çok sayıda yatan vardı bu durumdan. Dinlenmek gerek, gerisi takdir ilahi.. Birde vitamin eksikliği de yapabilir demişti, değerlerime baktırcam bende..