Minikbalpetegim Kızlar selam 👋🏻 Pazartesi kandan beta hcg baktırdım 471 çıktı. Bugün de baktırdım 1402 olmuş. Sizce nasıl? 2 günde 2 kat artması lazım diye biliyorum. Bu kadar fazla artması sıkıntı yaratır mı bilen varsa yardımcı olur musunuz 🙏
Gizem1_ Minikbalpetegim enaz iki kat artması lazım canım maşallah güzel artmış diğer sefer dahada fazla artar .süper masalla sağlıkla gelsin 🥰🌼🧿
Minikbalpetegim 323832 ay çok şükür 🙏 teşekkür ederim canım Allah razı olsun. Birden çok yükselince de panik oldum acaba bi sıkıntı mı var diye. İçimi rahatlattın çok teşekkür ederim 😘
323832 Minikbalpetegim yok yok ben cok erken ogrenmistim gebeligimi 7.7 ile 3 haftalikti 9 gun icinde 987 ye yukselmisti bende yuksek diyordum doktor cok normal dedi icin rahat olsun
Minikbalpetegim Gizem1_ Amin canım çok teşekkür ederim 😘🙏 Allah isteyen herkese sağlıkla kavuştursun inşallah 🥰
Minikbalpetegim Esra34216 Amin kuzum benim çok teşekkür ederim inşallah tüm hamileler sağlıkla kavuşsun yavrularına 🌸🥰❤️🙏
Minikbalpetegim 7 Kasım 471 9 Kasım 1402 11 Kasım 2661 çıktı beta sonucum. Sizce nasıl kızlar? Ayın 17sinde doktor randevum var o zamana kadar beta hcg artışına baktırmalı mıyım? Uygulamaya göre 5 haftalık bu arada 😊