Dilannn13 Merhaba kizlar, mart 2022 de dusuk yaptim 2 haftalik erken dusuk oldu onceden de kanamalarim olmustu ve zaten testlerim eskisi kadar positif degildi. Su an 3 jhaftalik 3gunlugum ve doktora daha gitmedim kan tahligi de yapmadim Cunku korkuyorum ki kotu birsey olsun.. uzulmekten korkuyorum.. Almanyada kaliyorum ve kan tahligi yapmam icin kadin doktoruna gitmem lazim.. Benimle ayni durumda olanlar varmi kac haftalik doktora gidilmesi daha iyi?
S1907 Dilannn13 yani 3 hfta diyorsunuz genelde gebelik 5-6.haftalarda öğreniliyor,çok erken bnce,adetiniz geçmediyse biraz bekleyn derim,kimyasal gebelik vs oluyo bunlar idrr testni yalancı pozitif yapıyor mesela,
323832 Dilannn13 3 haftalikken bende ogrendim ama kan testiyle kan verip kesinlestirmeniz lazim şuan hamilelik varmi yok mu bilemeyiz en azindan kan vererek duzenli artisina bakabilirsiniz
Yusra61_ arirangg ben ikinci haftada öğrendim test yapıp sonra hemen hastaneye gittim kese görünmedi ama kan tahlilinde mutlaka çıkıyor zaten
Dilannn13 Arkadaslar bebek 3 haftalik yani tippi olarak 5haftalik 6 olucak, sadece biraz korku var dusuk yapma korkusu..
Yusra61_ Yagmurrr98 ben 2 hastalıkken test yaptım pozitif çıktı hastane de kese görünmedi sonraki hafta gittim hastaneye kese göründü doktor 3 haftalık dedi bende pek anlamam doktorun söylediği bu kişiden kişiye değişiklik gösteriyorsa bilemem