esma_ustndag Evremmerve19 38+4′ den selam olsun 😂 bebeğim 29. Haftadan beridir doğum pozisyonunda, ama ne açıklık oldu ne de nişan geldi 🤷🏻♀️ hurma, yürüyüş, egzersiz, sıcak duş, tarcınlı su, adacayı vs. hepsini yapsam da bir ilerlememiz yok maalesef 😅
Asima Evremmerve19 rica ederim canım bende 37 +3 oldum yavaştan hurmaya başladım umarım sağlıklı gelirler 🙏
Evremmerve19 Asima ay inşallah bir an önce gelsin gitsin istiyorum hayırlısıyla aramızda 3 gün var sende bir sanciyla dogurusun inşallah bugün sancım var geceden ama düzensiz bunları yaparsam belki doğururum diyorum 🤭
Asima Evremmerve19 benim üç haftadır sancım var canım bazen hiç kalkamıyorum yuruyemiyorum bebek doğum pozisyonunda ama kanala henüz yerleşmedi bende 38 olsun öyle başlim hareketlere de diyorum yakınız baya bakalım ne zaman geleceklerse artık 🤭
Asima Evremmerve19 yazarım bu hafta normalde gel çatı muayenesi yapacaz dedi doktor ama korkudan gitmedim pazartesi inşallah giderim 🤣
esma_ustndag Evremmerve19 Herkesin bebişi farklı, vücudun verdiği tepki farklı aslında. Sizin bu yapacaklarınızla ilerleme süreciniz farklı olabilir ama bende maalesef tık yok 😂 38. Haftayı tamamladım diye oh çektim aslında 😅 Hayırlısı nasılsa öyle olacak 🤲🏼
Evremmerve19 Asima ben doğurdum 11.11.2022 de gittim gibi yarış veedi 3 santim acikligin var dedi suyun azalmış dedi aldı normal doğumu denedik ama olmadı sezeyana alındım
Asima Evremmerve19 hayırlı olsun canım benim Allah sağlık sıhhat versin sana da bebişine de darısı tüm kucağına almayı bekleyenlere inşallah 😍🙏