Selam kızlar, şuan 24. Haftadayım sırt üstü uzanarak tv izlemek ya da öyle uyumak favorim, ama önerilmiyormuş heralde kan akışından dolayı. Ben şunu merak ediyorum siz ne zaman sırt üstü yatmayı bıraktınız, hafif eğik sırt üstü uzanmakta kötü mü etkiliyor beni aydınlatın🥹