Selam bayanlar gebelikte nabız yüksekliği yaşıyan var mı? 30+5 günlk hamileyim çok sıcaklarda bunaldığımda , yürüdüğümde , çok acıktığımda nabzımın yükseldiğini farkettim bayılıcakmiş gibi bir his ve nefes darligi yasiyorum kontrol günüme daha var henüz doktoruma danışmadim ama ayni durumlari yasiyan var mi varsa neyden kaynakli oluyo acaba