Kızlar 34 haftalığız bebişin a dan z ye herşeyini yıkayıp ütüledim sorun kendime aldığım gecelikler biraz narin ve biliyosunuz hemencik ilk yıkamada yaka paça kayıyo bazen gerçi iyi bir şey almaya çalıştım ama ister istemez deforme oluyo sorum kendi kişisel eşyalarımıda yıkamam lazım mı illahaki yıkamam lazım diye düşündüm aslınd bebeğe temas edicek ama sormak istedim siz ne düşünüyosunuz bide bazen çekiyo ya hemen yıkayınca ondanda dedim