Ozge_5516 anladım canım devlette süreç nasıl ilerliyor hiç bilmiyorum ben özel hastanede doğum yaptım ilkinde suyum gelmişti açıklık yoktu ama suni sancıyla 5 saatte oldu 2. De de aynı şekilde suyum geldi ama suyum gelmese bişe doğum yaptığımın ertesi günü normalde bende gidip suni alacaktım o kadar kötü ve korkulacak bişey olsa bile isteyegitmezdim öyle düşün sadece sancılarını güzel karşıla nefes al ver plates topu kullan rahatlarsın bir avazda kurtul inşallah 😘