Canım benimde 28 haftalık dün kontrole gittim. 7 aylık oldum. Herşey normal çıktı şükür ama sağ kasığım yürürken otururken çok ağrıyordu ve şişlik var hissediyorum ve bebiş hep sağ tarafa toplanıyor. Doktor şikayetimde kontrol etti sok tarafın suyu normal falat sağ tarafımda suyum fazlaymıs bebiş o yüzden sağ tarafıma toplanıp baskı yapıyormuş. Sınırdaymış suyum eğer sınırın üstü olsa erken doğum olacaktı suanlık bi skntı görmedi ama çok korktum. Suyun Fazlalığıda benmle alakalı değilmiş bebeğin eşi ve hormonlar da yapabiliyormuş. Bence bi doktorunla görüş kontrol ettir seninde aynı durum olabilir