yusmer04 benim 5+3 te kırmızı adet kanaması gibi başladı. Doktora gittim bir iğne vurdu sabah akşam duphaston iç dedi. 3 gün kırmızı adet gibi kanadım. Kese arkasında kanama alanı var demişti. Sonraki hafta kalp atışını duydum. Sonraki hafta lekeye döndü şu an 10. Haftaya girdim birkaç gündür yeni yeni geçti gibi. 9. Haftada doktor ultrasonda baktı. Cok az kalmış, ya dışarıya cikip dokulecek peceteye gelecek ya da vücud kendi emecek dedi. Merak etme geçiyor 🥰 su iç ,dinlen ,dua et, iyi düşün