mavininhertonuu 40dan sonra doğum oranı mı daha yüksek 40dan önce mi? 40dan sonrası beni çok korkutuyor her bebek 38 39da gelmeliymiş gibi geliyor bu düşünceyi napıcam bilmiyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️