Sinemliiii HilalEyce olur olur ☺️ Hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻 ya dr prilam verdi çok bulantım var diye ama sanki hastalığımı aktifleştirdi yaşadınız mı hiç
HilalEyce Sinemliiii bulantım yoktu benim o yüzden kullanmadım. Doktorunuza bilgi verdiniz mi hastalığınızla ilgili ben her seferinde söylüyordum ona göre vitamin dahi olsa dikkat ederek yazıyordu.
Sinemliiii HilalEyce yani biliyor her seferinde tekrarlamadım aslında ama ondN mı çokta emin değilim çünkü pentasan iğrendiğim için içermiyordun bir kaç gündür bir kaç gün prilamı almayım dedim geçerse ona göre nir yol izlerim dedim