EMete devlet hastanesi olarak. İstanbul Fatih Süleymaniye kadın doğum Hastanesi’nde Doruk bey var. Kesinlikle ona gitmenizi tavsiye ederim. Ben özele gittim saf gibi birsuru olumsuz ssy çıkardılar başıma stres stres üzüldüm derken Doruk beyi buldum ve inanılmaz ilgilendi. 11.30 yanına girdim 13.18 de yanından çıktım. O kadar inceledi güzel konuştu ki çok şükür sorun çıkmadı. O yüzden özele radyoloji vs sakın gitmeyin