Ben tüp bebekle hamileyim coraspirin le oksapar kullaniyodum 5+5 de kanamam oldu coraspirin bıraktırdi doktorum kanama bitince oksapara devam dedi hala kullaniyorum duruma göre doğuma kadar bile kullanabilirmişim pıhtılaşma sorunum yok ama bir kez düşük ve kimyasal gebeliğim oldu bundan önce o sebeble kullanıyorum