Arkadaşlar burada görüyorum ücret ne kadardır diye açıkçası hayretler içerisinde okuyorum. Devlet takipliyseniz zaten ücret ödemiyorsunuz. Özeldeyseniz de dr nuz reçete ettiğinde yatış gösteriyor iğneyi oluyorsunuz ve hiçbir ücret ödenmiyor. Yok eczaneden alacağım vs bunları drla hiç görüşmüyor musunuz acaba ? Özel muayeneye gidenler için Belki okey ama özel hastanede de sgk’lı iseniz ödemiyorsunuz. Lütfen bunu araştırın boş yere de para vermeyin.