Likayolcusu Sevdaeslem ben aldım sosyal yardım diye biyere gidip bi form doldurdum 40 gün sonra pttden aldım 😊😊
Likayolcusu Sevdaeslem tabi ki sonraa bebeğin kimliği gerekiyormuydu hatırlamıyorum pek ama doğum sonrası başvurabiliyorsun galiba bebeğin tcsi de lazım dı yanlış hatırlamıyorsam