Kizlar oksurek grip daha yolun basindayim daha 10 haftaligim nane limon gecen gun ictim bsy olmadi ama yani zararli diyirlar dogru mu bir cay bardagindan snra içmiyorum stn ama zararlimi onu bilmiyorum ilaçta kullanamiyorum aceba oksurege ne iyi gelir balli sut diyeceksiniz biliyorum ama bal a alerjim var baska neler önerirsiniz