Kizlar 37+6 haftaligim karnim cok sert ve gergin suyumda fazla bebekde sertlestirince dayanilmaz bir hal aliyor nefes almakda bile zorlaniyorum oyle olunca.3 gundur acayip karin sertlesmem var hic gecmiyor ozellikle sol tarafim sanki biryere carpmis gibi eti aciyor ve gecmiyor.bu kadar cok sertlesmesi normal mi ki.bebegimde hala donmedi yan duruyor.Extradan sirt bolgem cok agriyor.Kontrolumde yarin