Öncelikle hepinize merhaba güzel anneler.. çok uzun bir süreç olmadi.. ama elimden geldiğince detay vericem sizlere.. Benim 3. Dogumum bu arada.Bu sabaha karşı saat 4 gibi çok sikistigim için lavaboya kalktım. Hani çok sıkışınca böyle kasiklarda bir sizlama olursa idrar yaptıktan sonra öyle bi ağrım oldu.sonra sol tarafıma yattım. Bu arada hiç bir belritm olmadı.yani nisan yada şu gelmesi gibi.sadece jel gibi akintim vardi o kadar. Biraz içim geçmiş bir anda sancilara uyandım. Zaten o kadar belirgin ki ayırt etmek çok mümkün oldu.sabah 7 e kadar evde sanci çektim ama böyle çok şiddetli değil. Daha doğrusu doktor acı esigimin yüksek olduğunu hissetmediğimi söyledi. Saat 8 de hastanedeyim. Sancıları 8 10 dk arasındaydı. Saat 9 da nts ye girdim. 09:30 gibi doktorum alttan muayene etti. Ve 3 cm acilmam olduğunu söyledi. Ve kadın doğum acile yönlendirdi beni. Bu arada manisa şehir hastanesinde dogum yaptım.2. Kez ve çok temiz çok rahat ve çok ilgiliydi herkes. Kadın doğum acilde tekrar alttan muayene edildim ve acilmam 3 cm Di. Daha sonra doğum servisine çıktım. Saat 11 gibi tekrar baktıklarında yine 3 cm Di.nts ye bagladilar Ve suni sanci vereceklerini söylediler. Bu arada nst den sonra suni sanci verilince çok hareket ettim. Ve 20 dk da dogumum gerçekleşti. Çok sukur bebeğim şimdi yanımda. Rabbım isteyen herkese nasip etsin. Rabbım doğum yapacak olanlarda Allah kolay doğum nasip etsin inşallah ❤️