Kızlar 2 3 gün önce rutin kontrole gittim nstde sancım 30 40 çıktı doktorum hemen progestan fitil ve iğne verdi igne 3 günde bir iğne zaten aşırı ağrı yapiyor ama bu fitil beni mahfetti mantar yaptı sanırım vajinam şişti gibi aciyo akıntısı da cabası bu fitili kullanan bunu yaşayan var mı bir yontemi vs var mi acaba yoksa kullanmayı bırakana kadar böyle mi devam edicek