umena Philips almayın bence bende var evet rahat ama her seferinde nazlı gelin gibi temizlenmek istiyo falan bazen pirinç tanesini bile zor çekiyo ayak kısmı hemen tıkandığı icin kapatınca geri dökülüyor yere ondan ben günlük kullanıyorum sadece
catandgirlmom umena bende de philips var aqua plus 8000 modeli o kadar memnunum ve herkese tavsiye ediyorum hem siliyor hem süpürüyor çekişi vs mükemmel sizde hangi model var beğenmediğiniz?
Seyma0323 Heyv Ben mediamarktan aldım ayriytetten 5 yıl ekstra sigorta aldım bişey olursa oraya götürmeliyim ama çok şükür sıkıntı yaşamadım
Ozlemytncy1 Heyv v10 kesinlikle işinizi görür, çekiş gücü hemen hemen aynı ve fazlasıyla yeterli. V8 modelleri için aynı şeyi söyleyemem ama v10-11 kesinlikle yeterli
yanikkozaanne Heyv canım benimki v11 ama her modeli çok övülüyor Instagram’da bir bayan v15 aldı önceki modelim V8 dende çok memnundum demisti