Mart sonu Nisan basına denk geliyor nasipse doğum zaten lohusa olacağım icin tutamam ama son ayım da olsa muhtemelen her gün tutmakta zorlanıp bir gün tutar bi gün tutmazdım (doğuma günler kala açlık vücuda iyi geliyormuş doktor öyle demişti o sebepten)
Lohusa olmasanız bile emzirirken zor olursa tutmayabilirsiniz tabi kaza oluyor birdahaki Ramazan gelmeden kışın tutmanız lazım hepsini ❤️