Hamilelikte bütün meyvelere aşermem arttı sürekli meyve tüketmek istiyorum ve o donemin meyvesi neyse hep yiyorum. Hamileligimin başından beri her gün elma yiyorum neredeyse ve elma yedigim icin cok fazla gazım oldugunu düşünüyorum. Mandalina mevsimi cıktı ve ben bayıla bayıla yiyorum ve ne zaman mandalina yesem inanılmaz bi mide yanması başlıyor🥲 bu konuda aşırı mutsuzum mandalina yemek istiyorum ama sonra dayanılmayacak şekilde mide yanmam oluyor ve ne yapsam geçmiyor. Mandalina sevdama da karşı koyamıyorum🐰🥲🐣