Bi nebze olsun içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim, bu kadar etkilenmemize doktorlarda sebep oluyorlar öyle bi konuşuyolar ki sanki çocuk 10 hafta geriden geliyormuş gibi insanda haliyle çok üzülüyor dogru düzgün bi cevap alamadıgı için, yeme içmesiyle çok alakası yokmuş dendigi gibi benden bu aşamadan sonra çok dikkat edicem artık, hepimiz bebeklerimizi sag salim kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🏻