Tugce96kk Doğum yaptığımız özel hastanede doğum parasının yarısını geri alabılıyormuşuz bılgısı olan var mı
Ezgi_hsyn Tugce96kk intagramda Şeyma açar diye bir kişi var duvarı açık hikaye bölümünde detaylı anlatıyor oradan izleyip bilgi alabilirsin bende şansımı denemek istiyorum
_edakrsu22 Tugce96kk böyle birşey var ama hastanede kağıt imzaladysan alamazsın diye biliyorum benim gittiğim hastane her seferinde bana kağıt imzalatiyorlar işte ondada sgk ile alakalı şeyler yazıyor
Aylnyuli Bende henüz yapmadım doğumdan sonra başvuruda bulunacam araştırdığıma göre hastaneden detaylı faturanızı size ne tedavi uygulandığının detaylı yazıldığından emin olup bölgenizdeki sgkya gidip başvuru yapıyorsunuz.
EAK Aaa gerçekmiş. Hizmet dökümü(ayrıntılı fatura) ile birlikte SGK ya başvuruyorsun. Tek şartı da şu hastane SGK nın doğum için ödediği paranın ancak %200 fazlasını alabilir eğer %200den fazlaysa fazla olan bedelin 5 katını ödüyormuş. Okuduğum internet sitesinde şu örnek verilmiş ; kadın hastalıkları nedeniyle özel hastaneye giden bir hasta için SGK 33.48 lira ödeme yapıyor. Hastane, bunun üstüne 66.96 liraya kadar ilave ücret talep edebiliyor. 15 lira katılım payı ise sabit ve muayene başına alınıyor. Bu da okuduğum site https://www.memurlar.net/album/12993/ Haber tarihini göremedim bi SGK ya gidip sormak gerek
_edakrsu22 Tugce96kk böyle bildiğin yazılarla dolu 2 sayfalık bir kağıt adını soyadını yazıp imza atıyorsunuz
Ezgi_hsyn humeyrasmother hayır tam olarak bilgi sahibi olmasamda devlet özel hastanelere belirli kota koyuyormus bunun üstünde zaten alıyormuş özel hastaneler onu da kims e bilmezmiş gbı tam bilmiyorum ama bende şansımı denemek istiyorum 7900 TL suanlik çıkarken kaç isterler Allah kerim ben ilk munae olurken 150 dı şimdi 350 ve aralıkta ful zam gelecekmiş gittiğim. Yere düşünün ve tam tamına 1 yıldır bir fiil tedavi dahil gidiyorum