Merhaba herkese, ben iki ay klomen ve ovitrelle kullandım ama olmadı. Bu ay doktora gitmeyecem, yabancı olduğum için siqortam geçerli değil, 1500 TL muayene ücreti. Durumum yok o kadar her ay doktora gitmeye. Bu ay kendi başım femara kullanmak istiyorum, acaba kendi başına kimse kullandimi