31+5 teyiz. Cinsiyet erkek. Boy 39cm, kilo 1700. Doktor haftasına göre kilosu iyi ama boyunun kısa olduğunu söyledi, ve kaç haftadır böyle artık canım sıkılmaya başladı 😔 benim boyum 1.60 eşimin 1.86. Bu haftalarda sizlerde nasıl boy? Ve bu haftada hareketli olması gerekiyormuş ama ben hafif kıpırdamalarını hissediyorum öyle tekme, dönme vs. yok. Kafası sağ tarafta totosu aşağıda, yaklaşık 4,5 gündür böyle ve rahimimde aşağı doğru inanılmaz bir ağrı var, acıyor 😢 helppppp 😭