Gnt38 Doktorum son 1 ay kala hastane değiştirdi bende gittiği hastaneye gidemiyorum doğum benim ayarladigim paranın 2 katı o yüzden şehir Hastanesi’nde yapmayı düşünüyorum ama sadece spinal yapıyorlarmış çokta korkuyorum ameliyathanede olmaktan ve bilinçli olmaktan ne kadar sürüyor ve korkacak bişe varmı yardımci olur musunuz
benkosarim Gnt38 Yok ya korkmayın çabucak geçiyor bitiyor ne kadar kendinizi gererseniz o kadar kötü olur
cansualisa Gnt38 ilksen boşuna korkuyorsun cnm Bnm 2. Korkuyorum çok spinal olduk ilkte anlamadım cunku suan resmen rüyalarıma giriyor kolaylıkla atlatırız inş
ardenmoms Gnt38 hiç korkmanıza gerek yok bende spinal oldum her ana şahit olmak çok güzel 40 45 dakika felan sürmüş heyecandan 10 dakika gibi gelmişti 😀
Ipekk123 Gnt38 ben spinal sezeryan oldum ve iyi ki diyorum 20 dk sürdü toplam hiç acı hissetmedim kestiklerini de hissetmedim ameliyathane ortamı da rahattı sadece çıkarırlarken bastırdılar onu hissettim o kadar sonra zaten bebeğimin ağlamasını duydum gördüm hemen yanağıma getirdiler inanın herşeye değer hiç kendinizi korkutmayın zor değil
Zaz24 Ben de genel anesteziden korkuyorum. Spinal olmak istiyorum. Bence o ana şahit olmak çok güzel. Bir de doğum 40 dk civarı sürüyor. Girip çıktığımızı anlamıcaz bile inşallah
Gnt38 Zaz24 ben ilk dogumumda genel oldum sadece sedyeye yatarken korktum biraz sonra bayıldım zaten hicbise anlamadım ama spinalde ayık olmaktan korkuyorum
ikicocuklubiranne cansualisa sizde hiç korkmayın ikinci sezaryenimi oldum 1 hafta önce ilkinden daha kolay geçti
Dlkzz Zaz24 canım uyuşmasa bile o şekilde ameliyata almazlar genele çevirirler. İcini ferah tut girdiğinle çıktığın bir olacak
KubraKaranKaya Zaz24 sürekli soruyorlar işleme başlamadan hissediyor musun diye zaten ona göre başluyorlar
Defne_momm Gnt38 hiçbirşey acıtmiyor sinek ısırığı gibi sadece operasyon bitip anestezi etkisi geçince allah herkese dayanma gücü versin tek diyeceğim odur.
ozlmm123 Gnt38 asla ağırlıyor bana tırnaklarıyla iz yapicam sonra iğneyi vurucam dedi tirnaklariyla iz yapması daha çok acıdı diyebilirdim 😂😂 hic acımıyor ben sezeryandan çıktım dedim 10 tane bile olurum korkulacak bisey yok
Ipekk123 Gnt38 hiç ağrıtmadı minik bi batma hissettim o kadar ve benim canım çok tatlıdır yani acı ağrı eşiğim çok düşüktür ben bile acıtmadı diyosam siz düşünün 😄
Crescent96 Elimin uzerine açılan damar yolu daha çok acıdı belden yapılanı hiç hissetmemiştim bile.. ☺️ Çok kolay geçti ameliyat ortamı zaten hiç gergin falan olmuyor çok çabuk bitmişti. 2. Spinal olucam bende🥹
heartnurse 20 dk sürüyor sadece masanın sallanmasını hissediyorsun başka hiçbir şey hissetmiyorsun ben ajite olduğum için belden iğne vururlarken zorlandım iğneden aşırı korkuyorum çünkü
Ipekk123 gizemkarla hiçbiri olmadı ben de girmeden önce çok okuyup tedirgin olmuştum belki kişiden kişiye değişiyodur ama bende hiçbişey olmadı
Reyhanmksz Hiç korkma. 40 gün önce spinal sezeryan oldum. İğne hiç acıtmıyor doğum da hemen olup bitiyor. Miniğinin ağlama sesini duymak, onu görmek, öpmek harika bir duygu. Zaten Allah doğuma gitmeden önce insana bir güç veriyor canım merak etme.