CerennnK 13 haftalık gebeyim. Gebeliğin başından beridir ağrım var. Sindirim sistemim kaynaklı olduğunu sanıyorum acayip derecede gaz var ama afedersiniz çıkmıyor o ağrı yapıyor sanırım. Benm gibi olan var mı 😪
Sibel0812 CerennnK canım bende 13 haftalığım bir haftadır ağrım başladı bel ağrısı beni mahvediyor senin varmı bel ağrın
Angel276250 CerennnK canım suyunu ihmal etme en az 2-3 lt iç ve lifli beslenmeye çalış. Ben bazen sabahları ıspanaklı yumurta falan yapıyorum. Gün içinde de meyveni eksik etme onların da faydası oluyor. Geçer inşaallah🤲🥰
Ttgce CerennnK 8 haftalıgım inanılmaz bir gaz sıkışması var karnımda parmak ucuyla elleyince bile acıyor dün cok korktum gittim doktora cok şükür normal bişeymiş normalde de hep sindirim sıkıntısı olan birisiydim zaten
CerennnK Buseyvz7 vitamin yeni başladık aslında. Sadece gebeliğin başından beri progestan kullanıyorum
Buseyvz7 CerennnK Belki o yapıyordur canm yediklerine biraz dikkat et gaz yapacak bişeyler tüketmemeye çalış çok sancı yapıyorsa ılık az şekerli su içebilirsin çok sık olmıcak şekilde