Selinsahinnn Canım havalar degişti, bebek büyüdü agrıları olması normal. Diger belirtilere bak sen kan varmı sancı varmı kasılma varmı. Benim sırtım çok agrıyprdu neredeyse 1 aydır yelek giyiyorum ve fayda ediyor. Yelek giy mutlaka canım. Korkma telaş etme önce kendini bir dinle vücudun seni yönlendirir😘💐