Merhaba, 38+1deyiz dünkü kontrolümüzde nstde düzensiz sancılar çıktı ancak doktor ilk gebelik olmasına rağmen hala doğum kanalına girmemiş bebek dedi normalde ilk doğumlarda bir hafta on gün önceden girmesini bekleriz dedi bir de plesanta kireçlenmem vardı 32.haftada başlamıştı bebek çok kilo almıyordu bu hafta hiç almamış neredeyse cuma tekrar kontrol edelim en geç pazartesi sezeryan alalım dedi gebelik şekerinden dolayı daha fazla riske atmayalım diyor. Acaba aynı durumda olupta bebeği kanala giren normal doğum yapabilen var mı?