Merhaba bende almış olduğum eğitimde mümkünse ilk üç gün yıkamayın dendi verniks tabakasından ötürü. Birde göbek bağı düşünce ertesi gün yıkamak daha sağlıklıymış. Yine karar annelerin tabi :) bakalım bende yazdım ama süreç nasıl ilerler hiç bilmiyorum hele bi kucağımıza alalım allahın izniyle 🙏