anneler 19. haftaya hiç kilo almadan devam ediyorum. bu durum beni çok üzüyor çünkü benim iştahım az. bu durumda bebeğimi besleyemediğimi düşünüp ağlıyorum. günde sadece 2 öğün yiyorum. bi sabah bi akşam yemeği. çok şükür bebeğimin gelişimi normalmiş ama doğana kadar bilemem sağlığını. çok korkuyorum. eşim de ailesi de sürekli bu konuda üstüme geliyorlar. bi şey yemiyorsun o çocuk gelişmeyecek diye beni suçluyorlar. ama ben gerçekten çok üzülüyorum. ne yapmalıyım