Annecim58 Melmelo oğlumu 12.haftada görmüştüm dr.tarama testinde söyledi 15.haftada 2.gebeligm haftaya gidecegm bende çok merak ediyorum ama bakalım görebilecek mi söyleyecek mi soylemezse özele gitmeyi düşünüyorum
323832 Melmelo 10+3 te soyledi ben cinsiyet falan sormamistim direkt erkek dedi erken soylediniz demistim gördüm dedi 15+1 de yine erkek dedi pozisyon uygun ise cinsiyeti söylüyorlar
bitterciko Melmelo evet doktor kanama alanı diye bişeyden bahsetti . 4 boyutlu ultrasona giriyordum erken öğrendik baya
Demet4_4 14 haftalık oldum 2 li test yaptirdim ama cinsiyet söyleyen yok devletede gittim özelede hala bekliyorum 🤗
Nazli18 Haftada oğlumu 12. Haftada kızımı bildi doktorum ve yanılma olmadı 🌸 ama bu haftalarda söyleseler bile genelde kesin değil 16 haftada net olur diyorlar