Birannebebek Güzel anneler 34+5 olduk bugün kontrolde oğlum doğum pozisyonunu almış nst de biraz kasılmalarım çıktı sizde durumlar neler❤️🐣
bsra-25 Birannebebek bende 34. Haftamdayim benimkide baş geliş bir kaç haftadır. Nst gayet güzel dedi. Ama bazen sancılarım ve bel ağrım oluyor