bademlikurabiye_ Merhaba geçmiş olsun. Ben de 34+3 te aynı sebeplerle hastanede kaldım 2 gün. Sizden farklı olarak sancım da vardı. Verilen serumlar çok iyi geldi. Evde sürekli dinlendim, iş yapmadım. Bugün 36+5 oldum. Artık doğumu bekliyorum rahat bir şekilde. Endişe etmeyin, kendinizi sakinleştirin, dinlenmeye çalışın