Aslihan21 ay bende de var özellikle akşamları . Evin içinde yürüyorum tür atıyorum soda içiyorum herşeyi yapıyorum çok ağrıyor midem. Ne iyi gelir ki hiç bilmiyorum. Ama az yemek yediğimde sanki daha rahat oluyorum. Bu sefer de aç kaliyorum bilemedim