Ksksks https://www.hizliresim.com/9c4i1hc Doktor randevum vardı bugün ilk ultrasonum çekildi bakarmisiniz🥹 kese ve yolk kesesi görünüyor embriyo daha olusma asamasindaymis 5. Haftamdaymısım fakat uygulama 6+3 gösteriyor
HayriyeHnm Ksksks ayy benimde böyleydi yok gibi birşey di , git gide bebek görüntüsü alıyor bende 13+2 yım🐛
Kubrakck2222 Ksksks benim de böyleydi geriden geliyordu 1 hafta, sonradan haftasını yakaladı, hatta aynı haftalarda yolk kesesi göründü sanırım sizinle… haftalık doktora gidiyordum artık bebek gözüküyor mu diye😅
Kubrakck2222 Ksksks yanlış hatırlamıyorsam 6 haftalıkken yolk kesesi göründü, ondan 1 hafta sonra da kalp atışını duyduk. Öyle hatırlıyorum 😊