susambebeginannesii mrsperaa aynenn öyle bekleyeceğiz de çok zorrr geçmiyor zaman hala idrak edemiyorum bazen 😀
mrsperaa susambebeginannesii kesinlikle öyle bende kalp atışını duymadım ve bebişi göremedim daha bi görsem oh be dicem inşallah 🙏🏻
tirtilinannesiii susambebeginannesii yani ilkinde devlete gittim kan istemeden karnımdan bakmadan direk alttan bakıcaz görünmez gebeliğin çok yeni dedi kabul etmedim özele gittim alltan bakmayı gebeliğim ilk haftalarında pek önermez hekimler dediler karından baktı ve gördü doktordan doktora değişen birşey sanırım
cherryblossom7 tirtilinannesiii Kıbrıs hanım bir şey danisacaktim pazartesi beta vermiştim yarın tekrar vereyim dedim. Sizce cuma direk doktor da mı versem:/\
melegimhosgeldin1 Ben 5+4 gittim kese vardı betam 15 bin leedeydi bı daha baktirmadim betaya bı hafta sonrası 6+5 de gittim zbebekte kalp atışında avardi Alttan baktı kalp atışını daha kuvvetli diye kontrol etmek için bı sorunumuz olmadı şükür 8+0 ız
cherryblossom7 tirtilinannesiii canım işte aradığım cevap valla ben her ihtimale karşı cuma Bi gideyim diyorum.belki çıkar. Alttan bakayım derse müsaade etmeyi düşünmüyorum 1 hafta bekletilir en azından diye
_Cucemin_anesiyim_ cherryblossom7 ben azeriyim 4 haftalik hamileyim cok ozur dilerim ewimle iletiwimde oldum zaman kahve rengli akintim oldu arawdirdimda eroziya dediler hamilelikde eroziyanin bir tedavisi varmi
Btlkck Ben sat göre 5+2 ama dün kontrole gittim ultrasonda 5+5 gözüktü keseyi gördü 2 hafta sonra çağırdı
Allahkahretmesin1 susambebeginannesii ben de 4+4 hamileyim bugün hastaneye gittim keseyi gördük çok şükür ama kese 4+2 gün ile uyumlu çıktı 2 gün çok da önemli değil dedi doktorum sıkıntı yok şimdilik
kbra19 susambebeginannesii 4+4 günlükken gittik keseyi göremedik 5+4 ken çağırdı ama ben 6+4 te gidiceğim kalp atışınıza duyarım inşallah Şuan 5+3 günlüğüz
Allahkahretmesin1 cherryblossom7 evet karından gözüktü gider gitmez ultrasona girdim o zaman gözükmedi idrara sıkışık gel bir de öyle bakalım dedi dediğini yaptım çok zor buldu doktorum ama sonuç olarak gözüktü daha önce alttan baktırdıktan 2 saat sonra düşük yapmıştım bunu doktoruma da söylediğim için alttan bakmak istemedi kafamda şüphe oluşmaması için
cherryblossom7 Allahkahretmesin1 evet bende bundan korkuyorum işte o yüzden hala gitmedim doktora bekliyorum
Meriii234040 susambebeginannesii sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah. Bende 4+4 olduk bu gün akşam yatağa girince midem ağrıyor uyutmuyor. 1 hafta yaklaşık var. Çok ağır yemekler yiyirom kesin yemesemsede aç kalıyorum napicami şaşırdım
themom_ denizarenmom ben de bunu planladım :) dedim sürekli gideceğime bir kere de (insallah) her şeyi görmüş olurum :)
Allahkahretmesin1 cherryblossom7 doktorun iyi olması çok önemli ya benimki çok çok anlayışlı sağolsun sırf keseyi katından görebilmek için kaç dakika uğraştı aradı