_Cucemin_anesiyim_ Merhaba kizlar azeriyim. 4 haftalik hamileyim. Eroziyyam var. Cok korkuyorum. Boyle biwey yawayan varmi?
_Cucemin_anesiyim_ Elilar2225 mende var idi amma 3 defe malice almiwdim kecdiyini duwunurdum. Amma hamilelikde yoldawimla (uzur isdeyirem) elaqede oldum leke kimi su geldi internetden maraqlandim eroziya dediler men indi cox narahatam onun mualicesi olur?
Elilar2225 _Cucemin_anesiyim_ mutleg hekime gedin. Hele degig bilmirsiz axi erroziyadi yoxsa yox. İnternete arxalanmag olmaz. Onsuz da getmelisiz hamileliye gore. Yoldasinizla da elageni helelik saxlayin. Hekim icaze verse problem yoxdu ama ilk 3ay onsuz da tovsiye olunmur